„Lietuvos geležinkeliai" intensyviai ruošiasi artėjančiam grūdų vežimo sezonui ir kartu su Lietuvos grūdų perdirbėjų asociacija ieško sprendimų, kaip padidinti grūdų vežimo geležinkeliais apimtis.
Šią savaitę įvykusiame susitikime su grūdų perdirbėjais bei eksportuotojais aptarti aktualūs grūdų ir jų produkcijos vežimo organizavimo klausimai: vagonų padavimo mokestis, vagonų nuomos įkainiai, transportavimo kaštai, vagonų savalaikis pateikimas pakrovai ir kt.
Asociacijos nariai pritarė „Lietuvos geležinkelių" siūlymui nuo šių metų balandžio 10 d. netaikyti kitos šalies geležinkelio administracijos arba bendrovės parko vagonų pateikimo mokesčio. Bendrovė šiuo sprendimu siekia padidinti grūdų vežimo geležinkeliais konkurencingumą, palyginti su automobiliniu transportu, bei padidinti grūdų ir jų produkcijos vežimo geležinkelių transportu apimtis. Ketinama išplėsti ir vagonų parką – grūdų vežimo sezonui bendrovė įsipareigoja paruošti visus 1132 turimus vagonus, skirtus grūdų vežimui, dar 400–500 vagonų planuojama užsitikrinti iš partnerių kaimyninėse šalyse.
Dėl vagonų nuomos įkainių vis dar vyksta diskusijos. Tikimasi, kad per kitą susitikimą pavyks suderinti bendrą poziciją ir artimiausiu metu pasirašyti bendradarbiavimo susitarimą.
Atnaujinta 2017-03-24