« Atgal

VLRD skelbia viešuosius pirkimus, toliau ieško būdų kaip veikti efektyviau

„Lietuvos geležinkelių" (LTG) grupės bendrovė Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD) paskelbė didelės apimties vertės viešuosius pirkimus, kuriais bus siekiama įsigyti riedmenų remontui reikalingų atsarginių dalių, specialių įrankių ir paslaugų. Šie pirkimai jau vykdomi centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje.

„VLRD bendrovė yra komercinę veiklą vykdanti organizacija, savo teikiamomis riedmenų remonto paslaugomis konkuruojanti su įvairiomis kitomis įmonėmis mūsų regione. Manome, jog ji turėtų būti lanksti, dinamiška ir greitai prisitaikanti prie kintamų rinkos sąlygų. Tačiau vykdome institucijų sprendimus ir visus pirkimus planuojame taip, kaip yra reikalaujama", – sako bendrovės VLRD generalinis direktorius Albertas Bajorinas.

A. Bajorinas akcentuoja, jog toks viešųjų pirkimų reguliavimo interpretavimas apriboja VLRD galimybes vienodomis sąlygomis konkuruoti regione su kitomis bendrovėmis, viena jų veikia vos už 100 km Latvijoje.

Vilniuje ir Radviliškyje remonto depus turinti ir visose Baltijos šalyse, Lenkijoje bei Ukrainoje veiklą vykdanti beveik tūkstančio žmonių bendrovė veikia laisvoje rinkoje, bet, jos vertinimu, kitiems rinkos dalyviams yra sudaromos palankesnės sąlygos priimti greitus sprendimus.

„Veikiant komercinėje rinkoje, reikia nuolat ieškoti būdų dirbti greičiau ir lanksčiau, todėl mes ir toliau tęsiame dialogą su valstybės institucijomis dėl galimybės turėti skaidrias ir aiškias pirkimų taisykles, kurios nevaržytų bendrovės galimybių kurti didesnę vertę mūsų akcininkui", – sako A. Bajorinas.

VLRD, pastaraisiais metais nuolat auginę ne iš LTG grupės bendrovių tenkančią pajamų dalį, aktyviai dalyvavo užsienio bendrovių konkursuose ir pasirašė sutarčių su tokiomis bendrovėmis kaip „DB Cargo Polska", „Euroterminal", Lenkijos PKP grupės įmone, Estijos „Operail", Latvijos „Latvijas dzelzceļš" ar Ukrainos DMK. Šioms bendrovėms suteiktos įvairios paslaugos – krovininių riedmenų, prekinių vagonų ir įvairių mazgų bei agregatų remontas.

2019 metais bendrovės pajamos siekė 52,2 mln. Eur, grynasis pelnas – 3,7 mln. Eur. Bendrovės strategijoje numatyta iki 2030 metų daugiau nei 40 proc. pajamų uždirbti iš išorės klientų. Praėjusių metų pirmąjį pusmetį ši dalis buvo priartėjusi prie ketvirtadalio.

Bendrovė siekia teikti ne tik remonto paslaugas, bet taip pat gaminti didesnę pridėtinę vertę kuriančius produktus. Bendrovės inžinieriai yra pagaminę bandomuosius krovininius vagonus, pradėję populiaraus ir 1520 mm pločio geležinkelių erdvėje plačiai naudojamo lokomotyvo modernizavimo projektą.

Atnaujinta 2020-12-10