« Atgal

Baigta „LTG Cargo“ lokomotyvų kapitalinio remonto programa – darbus atlikusi savo jėgomis bendrovė sutaupė daugiau nei 20 mln. eurų

Baigtas pirmasis „LTG Cargo" naudojamų „Siemens" magistralinių lokomotyvų kapitalinio remonto etapas – per mažiau nei 2 metus bendrovės techninio aptarnavimo padalinys „LTG Tech" kapitaliai suremontavo 44 lokomotyvus. Skaičiuojama, jog tiesiogiai bendradarbiaujant su komponentų gamintojais ir darbams atlikti pasitelkus bendrovės ekspertus „LTG Cargo" sutaupė 20,5 mln. eurų.

„Žengiame efektyvaus augimo keliu, todėl labai džiaugiamės pasiektu rezultatu – mūsų parke dirba kapitaliai suremontuoti ir labai patikimi „Siemens" lokomotyvai, kurių planiniam aptarnavimui pasirinkę mūsų specialistus sutaupėme labai reikšmingą sumą", – sako „LTG Cargo" generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

Pirmadienį, birželio 21 dieną „LTG Tech" dirbtuves paliko paskutinis „Siemens" lokomotyvas, kuriam buvo atliktas kapitalinis remontas. Vieno tokio lokomotyvo remontas „LTG Cargo" seniau kainuodavo apie 1,1 mln. eurų, o pasitelkus „LTG Tech" specialistus buvo sutaupyta beveik 500 tūkst. eurų. Taigi, 44 tokių lokomotyvų remontas kainavo 20,5 mln. eurų pigiau.

Pasak „LTG Tech" vadovo Alberto Bajorino, sutaupyti milijonai nėra vienintelė gera žinia veiklos geografiją plečiančiai bendrovei.

„Mūsų specialistai nuolat atlieka „Siemens" lokomotyvų techninę priežiūra ir reikalingus smulkesnius remonto darbus. Tačiau mūsų kompetencijos leido žengti naują žingsnį ir patiems imtis atlikti gerokai sudėtingesnius kapitalinio remonto darbus, kuriuos anksčiau patikėdavome lokomotyvų gamintojo atstovams. Pademonstravę mūsų komandos kompetencijas ir įgūdžius tikimės išplėsti užsakovų geografiją", – teigė A. Bajorinas.

„LTG Tech" komanda šią savaitę taip pat pristatė iš esmės atnaujintą manevrinį lokomotyvą „TEM 2" – tai pirmas toks projektas Baltijos šalyse. Proceso metu naudojant tik Europos Sąjungoje ir JAV pagamintus komponentus, pavyko iš esmės atnaujinti itin populiarų regione lokomotyvą, kuris ateityje leis geležinkelių operacijas atlikti efektyviau ir tvariau. Tokias modernizavimo paslaugas svarsto pirkti ir užsienio geležinkelio bendrovės.

Primename, jog „LTG Cargo" techninio aptarnavimo padalinys „LTG Tech" iki šių metų veikė kaip atskira bendrovė – Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD). Šių metų sausio 19 dieną buvo nuspręsta šią bendrovę sujungti su krovinių vežimo operatoriumi „LTG Cargo" taip sukuriant plataus spektro komercines paslaugas teikiantį kompetencijų centrą.

Remonto paslaugas teikiančios bendrovės pajamos pernai siekė 66,4 mln. eurų ir buvo 27 proc. didesnės nei 2019-aisiais. Tuo tarpu krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo" praėjusiais metais, preliminariais duomenimis, pervežė 3 proc. mažiau krovinių – viso 53,4 mln. tonų. Pervežti vietinių grūdų ir trąšų kiekiai buvo didžiausi per visą bendrovės veiklos istoriją, o vadovų vertinimu bendrovės rezultatai buvo geresni, nei buvo planuojama prasidėjus pandemijai.

Atnaujinta 2021-06-23