Archyvas

„Lietuvos geležinkelių" grupė po pirmojo ketvirčio padidino atotrūkį pagal krovinių vežimo apimtis Baltijos šalių regione.

Šių metų sausio-kovo mėnesiais „Lietuvos geležinkeliai" iš viso pervežė beveik 13 proc. daugiau krovinių nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Daugiausia augo tarptautinių krovinių apimtys – per pirmuosius 3 šių metų mėnesius jų vežta 16 proc. daugiau nei 2017 m.

Pasak Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus Manto Bartuškos, intensyvi tarptautinė konkurencija neslopsta, o veržtis į priekį padeda aktyvus darbas su klientais ir augantis efektyvumas.

„Pastaruoju metu rinkoje pasiekėme išties svarbių pergalių – pirmą kartą sudaryta ilgalaikė sutartis su strateginiu partneriu „Belaruskalij". Trejų metų susitarimą sudarėme ir su didžiausia azotinių trąšų gamintoja „Grodno-Azot". Efektyviai bendradarbiaujame su uosto krovos kompanijomis, rinkai jau pristatome ir naują krovinių vežimo maršrutą „Amber Train". Taip pat padarytas svarbus strateginis žingsnis į naujas rinkas – kovo mėnesį atidarėme atstovybę Lenkijoje", - sako M. Bartuška.

Per pirmąjį ketvirtį „Lietuvos geležinkeliai" iš viso vežė net 13,3 mln. t krovinių. Tuo tarpu kaimyninės Latvijos geležinkelių vežimo apimtys smuko 15,4 proc., iki 11,9 mln. tonų. Estijos geležinkeliams šiemet sekėsi geriau nei prieš metus - čia vežimo srautai padidėjo 8,7 proc., iki 3,8 mln. tonų.

Atnaujinta 2018-04-20