Archyvas

Vasario 21–22 dienomis AB „Lietuvos geležinkeliai" vadovai  Klaipėdoje susitiko su Klaipėdos jūrų uosto krovos kompanijų vadovais ir aptarė bendradarbiavimo planus bei ateities perspektyvas.

Uostas, krovos kompanijos bei geležinkeliai yra itin glaudžiai susijusios ir viena kitai labai svarbūs transporto ir logistikos sistemos elementai.

Per praėjusius metus Lietuvos geležinkeliais vežta 47,6 mln. t krovinių, iš jų net 55 proc. krovinių vežta Klaipėdos uosto kryptimi. 2016 m. Klaipėdos uosto krova buvo 40,1 mln. t, tai reiškia, kad geležinkeliais vežtų krovinių dalis Klaipėdos uosto kryptimi siekė net 66 proc. Į Klaipėdos uostą geležinkeliais vežami įvairių rūšių kroviniai. Didžiąją dalį sudaro trąšos, nafta ir naftos produktai, metalai, chemijos produktai, augalinės kilmės ir maisto produktai, mineraliniai produktai, mediena, kroviniai konteineriuose bei negabaritiniai kroviniai.

Susitikime aptartas „Lietuvos geležinkelių" bei Klaipėdos uosto krovos kompanijų bendradarbiavimas, aptartos perspektyvos, efektyvumo ir konkurencingumo didinimo klausimai.

„Neužšąlantis jūrų uostas Klaipėdoje – tai tiltas, jungiantis NVS, Azijos, ES ir kitų šalių rinkas. Mums labai svarbu glaudžiai bendradarbiauti su Klaipėdos uostu ir krovos kompanijomis. Norime išlaikyti įdirbti bei tęsti bendradarbiavimą, didinti efektyvumą", – sakė Krovinių vežimo direkcijos direktorius Egidijus Lazauskas.

Geografiškai ir istoriškai susiklostė, kad Baltijos jūra tapo pagrindine grandimi kelyje tarp Vakarų ir Rytų. Daugeliui Nepriklausomų Valstybių Sandraugos (NVS) ir Artimųjų Rytų šalių Klaipėda yra trumpiausias ir patogiausias kelias į Vakarų Europą bei Ameriką. O Tolimųjų Rytų šalims – patogiausias tranzito kelias į Europą. „Lietuvos geležinkelių" ir Klaipėdos jūrų uosto sinergija leidžia saugiai, greitai pristatyti krovinius klientams.

Atnaujinta 2017-02-23