Archyvas

Vasarį Sankt Peterburge susitikę „Lietuvos geležinkelių" ir „Hupac Intermodal SA" atstovai  aptarė esamus projektus ir ateities perspektyvas.

„Susitarėme dėl projekto „Milano Express" ilgalaikių kainodaros principų, dėl to klientams galime pasiūlyti konkurencingas konteinerių pervežimų kainas į Milaną", – komentavo Krovinių vežimo direkcijos „LG Ekspedicija" departamento direktorė Rima Terminaitė

Vežant konteinerius traukiniu „Šeštokai Express" prognozuojama išlaikyti 2016 metų apimtis arba jas net padidinti iki 30 proc., jei pasikeistų Rusijos geležinkelių tarifų politika padidintos talpos cisterninių konteinerių atžvilgiu.

Susitikimo metu iš „Hupac Intermodal SA" atstovų pavyko gauti patvirtinimą, kad dar šiais metais turėtų pradėti vėl važiuoti konteinerių traukinys iš Urumči miesto Kinijoje į Antverpeną Belgijoje. Tai būtų tęstinumas pirmojo traukinio, kuris pernai sėkmingai pravažiavo pro Šeštokų geležinkelių stotį.

„Hupac Intermodal SA" rinkoje veikia jau daugiau nei 50 metų. Įmonė per dieną vidutiniškai išsiunčia apie 100 traukinių ir perveža daugiau nei 1 mln. TEU per metus. Išviso grupėje yra 6 įmonės, įsikūrusios Šveicarijoje, Italijoje, Vokietijoje, Olandijoje, Belgijoje, Lenkijoje, Rusijoje ir Kinijoje.

 

 

Atnaujinta 2017-02-20