Archyvas

Vasario 14–15 dienomis „Lietuvos geležinkelių" vadovai Baltarusijoje susitiko su šios šalies geležinkelių įmonės vadovais ir aptarė planus didinti krovinių apimtis bei keleivinio maršruto Vilnius–Minskas plėtrą.

Susitikime su „Baltarusijos geležinkeliais" taip pat daug dėmesio skirta intermodaliniams traukiniams, efektyviam eismo organizavimui, inovaciniams sprendimams, kurie organizuojant krovinių vežimą geležinkeliais leistų visai atsisakyti popierinių dokumentų. Taip būtų užtikrinamas spartesnis pervežimo procesas, o klientai būtų aptarnaujami efektyviau.

„Sieksime, kad Baltarusija išliktų svarbiausia mūsų rinka. „Lietuvos geležinkeliai" skirs ypatingą dėmesį tiek taikant konkurencingą kainodarą, tiek didinant efektyvumą vežant krovinius per Lietuvos teritoriją. Stengsimės ne tik išlaikyti krovinių srautus, bet ir ieškosime naujų projektų bei galimybių didinti krovinių kiekius", – sakė AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Pasak „Lietuvos geležinkelių" Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus Egidijaus Lazausko, bendrovė suinteresuota dalyvauti bendrame Baltarusijos ir Kinijos projekte „Didysis akmuo". „Industrinis parkas „Didysis akmuo" vadinamas vienu iš valstybinio Kinijos projekto „Šilko kelio ekonominė juosta" perlu ir turėtų tapti vartais į Europą Centrinės Azijos šalims. Lietuvoje gerai išvystyta kompleksinė transporto infrastruktūra ir pajėgumai, palanki geografija iki kuriamo industrinio parko Baltarusijoje, o Klaipėdos uostas įsikūręs Baltijos regiono centre, todėl galime užtikrinti kokybiškus logistikos sprendimus vežant krovinius per Lietuvos teritoriją", – pabrėžė E. Lazauskas.

Baltarusijoje „Lietuvos geležinkelių" vadovai taip pat susitiko su „Belaruskalij", „Grodno Azot" kompanijomis. Su pastarųjų atstovais aptarti 2016 m. rezultatai bei šių metų planai.

Baltarusija išlieka pagrindinė „Lietuvos geležinkelių" partnerė. Tarp Lietuvos ir Baltarusijos pernai pervežta 17,37 mln. tonų krovinių, arba net 36 proc. viso kiekio. 2016 metais, palyginti su 2015-aisiais, krovinių vežimas tarp Baltarusijos ir Lietuvos padidėjo 5,9 proc. Šiemet teigiamos tendencijos išliko. Sausį, palyginti su praėjusių metų sausiu, krovinių tarp Lietuvos ir Baltarusijos gabenta 2,9 proc. daugiau – iš viso 1,4 mln. tonų.

Atnaujinta 2017-02-15