Archyvas

Bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS" paskelbė atvirą konkursą parengti galimybių studiją dėl europinės geležinkelio vėžės, nutiestos nuo Kauno iki Lietuvos-Lenkijos sienos.

Galimybių studijos pagrindinis tikslas – nustatyti, kokių priemonių reikia, kad būtų suvienodinti Lietuvoje jau nutiestos europinės geležinkelio vėžės (nuo Kauno iki Lietuvos-Lenkijos sienos) ir planuojamo tiesti „Rail Baltica" geležinkelio nuo Kauno iki Talino techniniai parametrai. Maksimalus greitis esamu geležinkeliu yra 120 km/val., planuojamo tiesti – 240 km/val. Vieno lygio pervažos turėtų būti pakeistos dviejų lygių pervažomis, vienkelis  geležinkelis – dvikeliu.

Lietuvoje „Rail Baltica" geležinkelis buvo tiesiamas atsižvelgiant į Europos Komisijos paskirto projekto koordinatoriaus Pavelo Teličkos rekomendaciją – taupyti laiką ir lėšas, tiesti geležinkelį esamoje linijoje, laikantis šios linijos techninių parametrų.

Pasiūlymai konkursui turi būti pateikti iki 2017 kovo 16 dienos. Studijos rezultatų laukiama šių metų rudenį.

Bendra įmonė „RB Rail AS" koordinuoja „Rail Baltica" geležinkelio tiesimą trijose Baltijos šalyse.

Daugiau informacijos apie atvirą konkursą: http://www.railbaltica.org/en/procurement-17

Atnaujinta 2017-02-01