Archyvas

Pastaruoju metu atskiros interesų grupės siekia pakenkti strateginei Lietuvos įmonei AB „Lietuvos geležinkeliai" naudodamos negarbingus ir nepamatuotus kaltinimus bei populistinius būdus nepagrįstos informacijos pateikimui.

AB „Lietuvos geležinkeliai" ir dukterinės įmonės atsiriboja nuo tokio pobūdžio provokacijų ir į jas neketina reaguoti.

Bendrovė sėkmingai dirba įstatymų numatyta tvarka. Įmonės vykdoma veikla, finansiniai duomenys yra viešai skelbiami ir visiems prieinami. Vadovų atlyginimai taip pat įstatymų numatyta tvarka yra viešai skelbiami, atsakingos institucijos nuolat tikrina bendrovės veiklą ir jokių esminių pažeidimų nenustato.

Laikai, kai geležinkeliai iki Nepriklausomybės atkūrimo 1990 m. dirbo itin sunkiomis sąlygomis – trūko lėšų remontui, infrastruktūros modernizavimui, riedmenų atnaujinimui – seniai praėjo.

Lapkričio mėnesį minėsime AB „Lietuvos geležinkeliai" nepriklausomos veiklos 25-metį. Reikėjo milžiniškų investicijų ir atkaklaus darbo, kad bendrovė per šį laikotarpį taptų viena lyderiaujančių vežimo įmonių Europos Sąjungoje – esame 8 tarp didžiausių Europos Sąjungos geležinkelių vežėjų pagal krovinių gabenimo apimtis, patenkame į vertingiausių Baltijos įmonių TOP10, geležinkelių infrastruktūra pagal konkurencingumą užimą 42 vietą tarp 140 pasaulio valstybių. Europos Komisijos duomenimis Lietuvos gyventojai iš visų transporto sričių palankiausiai vertina šalies geležinkelių sistemą – užimame 1 vietą ir šios pozicijos neužleidžiame nuo 2013 metų. Bendrovė yra populiariausias darbdavys transporto srityje ir geidžiamiausia įmonė (2 vietoje), aplenkdama daugelį stambių prekybos, finansų, IT, transporto įmonių.

Taigi, pripažinimą pelnėme seniai. Ir visa tai sugebėjome pasiekti atkakliai dirbdami atviroje tarptautinėje vežimų paslaugų rinkoje, kuri pasižymi itin aršia konkurencija. Už tai esami dėkingi ir mūsų 10 tūkst. darbuotojų kolektyvui – turime įvairiausios kompetencijos ir aukščiausio lygio specialistų, perspektyvaus jaunimo, daugiau nei 30 žmonių, turinčių daktaro laipsnį.  

Tuos, kurie nori matyti „Lietuvos geležinkelius" tokius, kokie jie buvo iki 1990 metų, teks nuvilti –  prieš strateginę Lietuvos įmonę nukreipti purvini metodai įmonės veiklos ir rezultatų nepaveiks. Mes ir toliau sieksime išlaikyti lyderių pozicijas, ieškosime naujų rinkų ir verslo partnerių, sieksime modernizuoti geležinkelių infrastruktūros bazę, tobulinti keleiviams teikiamas paslaugas, sėkmingai įgyvendinti projektą Rail Baltica. Tikimės, kad visuomenė, valstybinių institucijų atstovai supras ir dėmesį kreips į mūsų darbus ir rezultatus, o ne į populistines provokacijas.

 

 

Atnaujinta 2016-11-10