Archyvas

AB „Lietuvos geležinkeliai" spalio 4–6 d. dalyvavo Minske vykusioje parodoje „Transportas ir logistika".  Šis tarptautinis jubiliejinis dešimtą kartą organizuotas renginys – puiki proga ne tik pristatyti keleivių ir krovinių vežimo paslaugas, bet ir susitikti su verslo klientais, užsitikrinti verslo partnerių paramą.

Paroda „Transportas ir logistika" vyksta geležinkelių įmonėms sudėtingu krovinių vežimo apimčių mažėjimo laikotarpiu. Rusija ir toliau laikosi politikos savo krovinius gabenti tik per savo šalies uostus.

Baltarusijos gamintojai krovinius linkę gabenti Lietuvos geležinkeliais per Klaipėdos uostą ir, kaip buvo patvirtinta parodos metu vykusioje konferencijoje, šios nuostatos nekeičia.   

„Belaruskalij", „Grodno Azot", Baltarusijos metalurgijos kombinatas Žlobine – vieni svarbiausių AB „Lietuvos geležinkeliai" klientų, gabenančių savo produkciją geležinkeliais į Klaipėdos uostą. Palyginti su 2006 m., kai krovinių, vežamų iš Baltarusijos Lietuvos geležinkeliais, kiekis padidėjo nuo 7 mln. t iki 15 mln. t. Iš jų vien „Belaruskalij" pernai vežė 9 mln. t. Parodos metu AB „Lietuvos geležinkeliai" susitiko su „Belaruskalij" ir Belarusneft" vadovais, buvo tartasi dėl krovinių vežimo perspektyvų artimiausiu metu.

„Norėdami išlikti krovinių vežimo rinkoje, kurioje nuolat vyksta arši konkurencinė, kova, turime būti įvykių sūkuryje, išnaudoti kiekvieną progą vežti daugiau krovinių. Vilčių teikia parodos metu ", – sakė AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Tarptautinėje krovinių vežimo geležinkeliais rinkoje labai daug lemia patikimi verslo partnerių ryšiai.  

Spalio 4 d. AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius S. Dailydka ir „Baltarusijos geležinkelių" viršininkas Vladimiras Morozovas pasirašė bendradarbiavimo memorandumą.  „Baltarusijos geležinkeliai" – vieni svarbiausių AB „Lietuvos geležinkeliai" partnerių. Esant sudėtingai ekonominei situacijai abiejų šalių geležinkelių įmonėms labai svarbu išsaugoti konkurencingumą keleivių ir krovinių vežimo rinkoje, todėl stengiamasi stabilizuoti krovinių srautus.  Abi pusės suinteresuotos, kad prekiniai ir keleiviniai traukiniai sugaištų kuo mažiau laiko kirsdami valstybių sieną, kad būtų užtikrintas pasienio geležinkelio stočių pralaidumas.  

Spalio 6 d. buvo pasirašytos sutartys  su baltarusių įmone „Belintentrans" ir „Traneks limited". Šiomis sutartimis „Lietuvos geležinkeliai" įsipareigojo teikti krovinių ekspedijavimo paslaugas.    

Atnaujinta 2016-10-07