Archyvas

Šią savaitę iš Klaipėdos uosto terminalo –  LKAB „Klaipėdos Smeltė" į Vilniaus intermodalinį terminalą (VIT) konteineriniu traukiniu „VIT ekspres" atvyko 2000-asis TEU*.

Traukinys  „VIT ekspres" reguliariai kursuoti pradėjo 2015 m. gegužės mėn. Jis skirtas VIT aptarnavimui, paskirstant krovinius, atvykusius iš uosto, po regioną. Nuo projekto pradžios vis daugiau klientų naudojasi konteinerių gabenimo minėtu traukiniu paslaugomis, patikint visus su pervežimo organizavimu susijusius rūpesčius AB „Lietuvos geležinkeliai" Krovinių ekspedijavimo departamentui „LG Ekspedicija".

„Nuo važtos dokumentų forminimo iki derinimo su muitine, nuo vagonų užsakymo per Klaipėdos uosto terminalus iki krovinio pristatymo iki durų – visa tai atlieka „LG ekspedicija". Klientams likus dienai iki išvykimo pakanka tiesiog pateikti užsakymą ir pamiršti visus tolimesnius rūpesčius",– teigia „LG Ekspedicija" direktorė Rima Terminaitė.

Klientai puikiai vertina tiek  „LG Ekspedicija" darbą, tiek atsivėrusias naujas verslo plėtros galimybes.

„VIT ekspres paslaugomis naudojamės nuo pirmojo sąstato atvykimo į Vilnių. Esame patenkinti profesionaliu AB „Lietuvos geležinkeliai" darbuotojų požiūriu – operatyvus reagavimas į poreikius, lankstus bei atsakingas darbas bei patraukli paslaugų kainodara yra kaip tik tai, ko reikia sėkmingam bendradarbiavimui. VIT EKSPRES dėka turime įvairesnių galimybių išnaudoti Klaipėdos uosto potencialą, o Lietuvoje išplėtota intermodalinių terminalų infrastruktūra suteikia papildomų galimybių klientams pasiūlyti tinkamiausius ir efektyviausius logistikos sprendimus", – tvirtina UAB „Ad Rem Transport" direktorius Antanas Šimelis.

UAB „Gelna" su AB „Lietuvos geležinkeliai" intensyviau darbuotis pradėjo nuo šių metų kovo mėnesio ir per šį trumpą laikotarpį pajuto teikiamą naudą. Įmonės vadovė Laura Narvilienė džiaugiasi efektyviu tarpusavio bendradarbiavimu ir didesnėmis galimybėmis atstovauti savo klientų interesus: „Praktika rodo, kad VIT ekspres paslauga patogi – veikia vieno langelio principas, visi užsakymo administravimo klausimai derinami su vienu asmeniu, lanksti –  galima suderinti palankias sandėliavimo terminale bei krovinių iškrovimui sąlygas, pigi – palyginant su kitomis transportavimo alternatyvomis, patikima – geležinkelio transportas juda reguliariai numatytu grafiku, transporto gedimų ir žmogiškojo faktoriaus įtakos rizika maža".

VIT – tai vieta, kurioje konteineriuose esantys kroviniai perkraunami tarp geležinkelio ir automobilių transporto priemonių. Terminalo technologija užtikrina krovinių išskirstymą Vilniaus regione bei greitą jų perkrovimą į šaudyklinius traukinius,kursuojančius tarp Klaipėdos uosto ir Rytų Europos bei Azijos valstybių. 2016 m. pradėti sėkmingai vykdyti krovinių pristatymai nuo VIT iki Baltarusijos.Terminalas pastatytas šalia Vaidotų geležinkelio stoties, per kurią kursuoja konteineriniai traukiniai „Vikingas", „Šeštokai Express", „Saulė" ir „Merkurijus". 

 

* TEU – matavimo vienetas, 20 pėdų ilgio konteinerio ekvivalentas.  

 

Atnaujinta 2016-09-06