Archyvas

 

Čekijoje gegužės 23–24 dienomis vykusiame forume „Lietuvos transporto sprendimai Čekijos verslo įmonėms" pasirašytas AB „Lietuvos geležinkeliai" ir  čekų geležinkelių įmonės „ČD Cargo" bendradarbiavimo susitarimas.

Lietuva ir Čekija dirba kartu, plėtodamos 8-ąjį geležinkelių krovinių koridorių „Šiaurės jūra– Baltijos jūra". Pradėjus veikti šiam koridoriui, buvo sudarytos sąlygos greitai ir patogiai gabenti krovinius geležinkeliais iš Lietuvos į Belgiją, Olandiją, Vokietiją, Čekiją ar Lenkiją. Planuojama, kad tai į Lietuvos geležinkelių transporto sektorių pritrauks naujų įmonių ir krovinių.

Bendrovės riedmenų modernizacija neatsiejama nuo bendradarbiavimo su su Čekijos kompanija „CZ LOKO". Bendradarbiavimas su šia įmone prasidėjo 2007 m.

Pagal šios kompanijos parengtą projektą UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas" atliko 22 lokomotyvų ČME3 modernizaciją. 

UAB Vilniaus lokomotyvų remonto depas kartu su Čekijos kompanija  „CZ LOKO" ir Rusijos kompanija „Transmasholding" parengė projektą, pagal kurį pagaminti nauji lokomotyvai TEM TMH: 61 „Lietuvos geležinkelių" parkui  ir 10 užsienio rinkai. Tai naujoviški, galingi, ekonomiški lokomotyvai, kurių galia siekia 1550 kW ir gali temti 6 tūkst. t svorio sąstatus.  

Su Čekijos kompanija „MSV Elektronika"  UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas" bendradarbiauja nuo 2015 m. Ši kompanija teikia atsargines dalis (prožektorius), būtinus remontuojant  TEM TMH tipo lokomotyvus. Iš Čekijos kompanijos BONATRANS GRUOP a.s perkami  valcuoti ratai, kurie montuojami remontuojant „Lietuvos geležinkelių" ER20CF tipo lokomotyvus.   

Holdingui Škoda Transportation priklausanti įmonė Škoda Vagonka a.s. gamina 3 dviaukščius traukinius tarptautiniam susisiekimui Vilnius–Minskas. Dviaukščiai traukiniai, kursuojantys maršrutaus Vilnius–Trakai–Vilnius; Vilnius–Kaunas–Vilnius taip pat yra pagaminti šios įmonės.

Atnaujinta 2016-05-25