Archyvas

Po dvejus metus trukusių darbų baigtas rekonstruoti europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica" ruožas nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Mockavos geležinkelio stoties.

Trylikos kilometrų ilgio 1435 mm vėžės pločio geležinkelio ruožas prasideda už Mockavos geležinkelio stoties ir pasibaigia Lenkijoje ties pirmąja bėgių sandūra. Jame rekonstruota 16 pralaidų, 8 pervažos, 4 tiltai, įrengta 326 metrai garsą slopinančių sienučių. Visas ruožas aptvertas plieninio rezgimo tinklo tvorele tam, kad būtų apsaugoti migruojantys gyvūnai. Taip pat rekonstruota 11 kilometrų Mockavos geležinkelio stoties kelių, atstatytas automatinis bėgių vėžės pločio keitimo mechanizmas.

Darbus atliko UAB „Geležinkelio tiesimo centras" kartu su subrangovais UAB „Alkesta", AB „Eurovia Lietuva", UAB „Fima", UAB „Gatas" ir UAB „Tilta". Darbų vertė – 24,7 mln. EUR be PVM. Ruožo techninės priežiūros paslaugas teiks UAB „Tiltų ekspertų centras", o statinio projekto vykdymo priežiūrą vykdė „Eisenbahn-und Bauplanungsgesellschaft mbH Erfurt".

„Rail Baltica" yra didžiausias Lietuvos transporto infrastruktūros projektas nuo Nepriklausomybės atkūrimo laikų, kokybiška geležinkelio linija sujungsiantis Lenkiją, Lietuvą, Latviją, Estiją ir, pasitelkus geležinkelio keltą, Suomiją.

AB „Lietuvos geležinkeliai" yra „Rail Baltica" projekto vykdytoja Lietuvos teritorijoje. Europos sąjungos TEN-T programos ir Lietuvos valstybės lėšomis mūsų šalyje finansuojamos dvi „Rail Baltica" projekto dalys – europinės vėžės rekonstrukcija ir tiesimas nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Marijampolės bei esamos geležinkelio linijos rekonstrukcija nuo Šiaulių iki Lietuvos ir Latvijos sienos.

Atnaujinta 2015-06-22