Archyvas

Birželio 16 dieną Kaune pristatyta nauja konteinerių ir kelio remonto mašinų dažymo kamera bei akumuliatorinis geležinkelio stumtuvas. Nauja technika mažiau terš aplinką, sumažės keliamo triukšmo lygis. Renginyje taip pat supažindinta su Vilniaus lokomotyvų depo Kauno cecho veikla ir teikiamomis paslaugomis.

Modernią ir šiuolaikišką dažymo kamerą Kauno ceche įrengė antrinė „Lietuvos geležinkelių" įmonė UAB Geležinkelių projektavimas. Joje galima dažyti konteinerius, kelių priežiūros techniką, smulkią techniką, eksploatuojamą ant bėgių. Po šio projekto įgyvendinimo visiškai pasikeitė dažytojo darbo aplinka: apšvietimas, mikroklimatas, našumas, kokybė.

Naujoji, nuo 2015-ųjų pradžios eksploatuojama dažymo kamera sunaudoja beveik dvigubai mažiau energijos anksčiau buvusi. Taip pat prisidedama prie aplinkos tausojimo, kadangi dažų džiovinimo metu tik 10 procentų oro iš dažymo kameros patenka į aplinką.

Vilniaus lokomotyvų depo Kauno cechas įsigijo taip pat įsigijo riedmenų akumuliatorinį stumtuvą. Tai nėra visiškai nauja technologija Europoje, tačiau Lietuvos geležinkeliuose toks įrenginys pradėtas eksploatuoti tik dabar. Akumuliatorinis stumtuvas išskirtinai pritaikytas remontuojamus riedmenis per grąžos ratą pastatyti ant apžiūros duobių, pervaryti nuo vieno kelio į kitą. Tačiau esant poreikiui gali patraukti net penkis sukabintus lokomotyvus. Tai ekologiška transporto priemonė, kuri nenaudoja dyzelinio kuro, o yra varoma elektra.

Pradėjus eksploatuoti akumuliatorinį stumtuvą sumažėjo eksploatacijos sąnaudos, oro tarša, keliamas triukšmas. Nebereikia mokėti mokesčių už oro taršą. Kadangi Kauno cechas yra įsikūręs miesto centre, taršos ir triukšmo sumažinimas ypač aktualūs.

Kauno cecho pagrindinė veikla – lokomotyvų eksploatacija ir priežiūra. Cechas aptarnauja tokius geležinkelio ruožus kaip Kaunas – Vaidotai, Kaunas – Radviliškis, Kaunas – Kybartai, Kaunas – Šeštokai. Taip pat atlieka manevravimo darbus Kauno regiono geležinkelio stotyse bei atlieka TEM-TMH serijos lokomotyvų priežiūros ir remonto darbus. Tai yra vienintelis „Lietuvos geležinkelių" padalinys, eksploatuojantis riedmenis, skirtus europinei 1435mm pločio vėžei.

Pristatymo metu taip pat paminėtas ir UAB Geležinkelių projektavimas veiklos 70-metis.

Atnaujinta 2015-06-18