Archyvas

Artėjant oficialiam Vilniaus ir Kauno viešųjų logistikos centrų intermodalinių terminalų atidarymui „Lietuvos geležinkeliai" išbando jų galimybes. Praėjusią savaitę Vilniaus terminale buvo sėkmingai aptarnautas naujas konteinerinis traukinys „VIT EKSPRES", o vakar, gegužės 14 dieną, bendradarbiaujant su UAB „Hoptrans projects" atlikta bandomoji krovos operacija Kauno intermodaliniame terminale.

„Kauno intermodalinis terminalas taps labai svarbia grandimi logistikos grandinėje. Čia susikirs europinė ir esama geležinkelio vėžės, bus teikiamos visos reikalingos paslaugos, todėl svarbu, kad darbas vyktų sklandžiai, o klientai būtų patenkinti", – sakė Rima Terminaitė, „Lietuvos geležinkelių" Krovinių ekspedijavimo departamento „LG Ekspedicija" vadovė.

Į Kauno intermodalinį terminalą atvyko naujas „Hoptrans projects" projektas „Hoptrans Italy Ekspress"– reguliarus konteinerinis traukinys, krovinius vežantis tarp Lietuvos ir Italijos. Juo atgabenti 36 keturiasdešimt penkių pėdų konteineriai. Visa krovos operacija atlikta greičiau nei per 2 valandas, o vieno konteinerio perkrova tetruko kiek daugiau nei 3 minutes.

„Įvertinę KIT pajėgumus, likome patenkinti infrastruktūra, operatyvumu ir darbuotojų profesionalumu", – sakė „Hoptrans" grupės vadovas Vytas Volkevičius.

Kauno intermodalinio terminalo talpa – 1120 TEU (TEU – 20 pėdų konteineris). Per parą jame galima perkrauti daugiau nei 180 konteinerių. Terminale sumontuoto ožinio krano aptarnavimo ruožą sudaro keturi 355 metrų ilgio terminalo keliai: po du 1520 mm ir 1435 mm pločio.

Oficialus Vilniaus ir Kauno intermodalinių terminalų atidarymo renginys vyks gegužės 26 dieną.

Atnaujinta 2015-05-15