Archyvas

Vilkikus gabens „Nemunu"

Vežėjai automobilių keliais jau turi galimybę rinktis – leisti ilgas naktis pasienio patikros punktuose arba pasinaudoti nauja geležinkelių paslauga ir vilkikus su puspriekabėm į Baltarusiją gabenti gerokai greičiau. Naujajam AB „Lietuvos geležinkeliai" ir Baltarusijos geležinkelių projektui suteiktas simbolinis „Nemuno" pavadinimas.

Projektas „Nemunas" – kontreilerinis traukinys, ant kurio specialių platformų gali būti gabenami vilkikai su puspriekabėmis. Tai unikalus logistikos sprendimas Vidurio ir Rytų Europoje. Šiame projekte dalyvauja abiejų šalių muitinių, pasienio, veterinarijos specialistai, ekspeditorių asociacija „Lineka", vežėjai. Bandomieji „Nemuno" važiavimai buvo vykdomi praėjusią savaitę.

„Įsitikinome, kad projektui pasirengta gerai. Pirmieji vežimai leido įvertinti technologinio proceso trūkumus ir juos pašalinti, taip sudarant dar geresnes sąlygas vežėjams ir ekspeditoriams naudotis tokio traukinio privalumais", – teigia AB „Lietuvos geležinkeliai" Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas plėtrai Saulius Stasiūnas.

Pasak S. Stasiūno, skaičiuojama, kad naujoji paslauga bus paklausi, sudarys verslui daugiau galimybių gabenti krovinius per mūsų šalį bei leis sumažinti apkrovas automobilių kelių pasienio patikros punktuose.

 

Vienu metu traukiniu „Nemunas" galės būti gabenama 30 vilkikų su puspriekabėmis ir vienas keleivinis vagonas vairuotojams. Planuojama, kad traukinys iš Minsko į Kauną atvyks ketvirtadieniais ryte, o atgal į Baltarusiją išvyks penktadieniais vakare iš Vilniaus. Vežimo tarp abiejų šalių trukmė – 10 valandų.

„Nemuno" maršrutą kitąmet numatyta pratęsti iki Klaipėdos.

Atnaujinta 2014-03-12