« Atgal

Lietuvos ir Estijos geležinkeliai pasiūlys alternatyvą „Via Baltica“

Š.m. gruodžio 11-12 dienomis AB „Lietuvos geležinkeliai" Krovinių vežimo direkcijos direktorius Egidijus Lazauskas su komanda lankėsi Estijoje, kur susitiko su nacionalinio Estijos geležinkelių vežėjo „EVR Cargo" vadovu Raul Toomsalu.  Susitikimo metu sutarta dirbi aktyviai kartu, siekiant jau kitais metais pradėti vykdyti puspriekabių pervežimus geležinkeliais nuo Kauno intermodalinio terminalo į Taliną su keltų jungtimi toliau į Suomiją ir Švediją.

Taip pat susitikta ir aptartos technologinės bei komercinės sąlygos su Mugos ir Paldiskio uostais, iš kurių kasdien kursuoja keltai į Suomijos ir Švedijos uostus, bei su keltų operatoriumi „DFDS Seaways" ir logistikos operatoriumi „DFDS Logistics", kurie planuoja tapti vienais iš pirmųjų klientų.

„Siekiame pasiūlyti žalią alternatyvą logistikos kompanijoms prekes gabenti tarp Vakarų Europos šalių ir Skandinavijos. Šiam tikslui įgyvendinti planuojame iki kitų metų pabaigos įsigyti 86 specialius pažemintus vagonus, kuriais galėsime pervežti puspriekabes. Tokie vagonai bus naujiena visame 1520 mm pločio geležinkelių vėžės tinkle. Sujungus Kauno intermodalinį terminalą su „Rail Baltica" linija, planuojame, kad visa transporto grandinė galės siekti nuo Vokietijos ir nuo Italijos iki Suomijos ir Švedijos", – pakomentavo E. Lazauskas.

Tikimasi, kad toks naujas logistikos sprendimas ne tik suteiks klientams privalumus, bet ir tausos aplinką, mažins avaringumą bei spūstis keliuose.

Atnaujinta 2017-12-18