Archive

Rugsėjo 27 d. „Lietuvos geležinkeliai" pasirašė bendradarbiavimo sutartį su UAB „INTERMODAL CONTAINER SERVICE". Sutartyje numatytas konteinerių vežimas tiesioginiu  reguliariu konteineriniu traukiniu maršrutu Klaipėda („Draugystės"  geležinkelio  stotis)  – Vilnius Panerių geležinkelio stotis arba Klaipėda („Draugystės" geležinkelio stotis) – Vilniaus intermodalinis terminalas. Tai leis padidinti TEU apimtis kelis kartus.

„Ši sutartis leidžia mums pasiūlyti partneriui kokybišką paslaugą – konteineriniu   traukiniu  pasiekti  Vilnių ir Vilniaus regiono klientus bei naudotis visomis Vilniaus intermodalinio terminalo teikiamomis logistikos paslaugomis.   Kartu  su  partneriu   UAB  „INTERMODAL  CONTAINER  SERVICE" tikimės  aptarnauti iki 15 000 TEU", –  pažymi „Lietuvos geležinkelių" Krovinių direkcijos vadovas Egidijus Lazauskas.

Projektą bei atsiveriančias naujas galimybes puikiai vertina ir UAB „INTERMODAL CONTAINER SERVICE". „Lietuvos geležinkeliai", kaip ir konteinerių krovos terminalai Klaipėdoje, yra ilgamečiai mūsų bendrovės partneriai. Šių įmonių profesionalumas mums leidžia įgyvendinti savo sumanymus. Geležinkeliu gabename daugiau kaip 20 000 TEU per metus ne tik Lietuvoje, bet esame aktyvus ir „Viking train" naudotojas, vežant konteinerius į Baltarusiją ir Ukrainą. Panerių geležinkelio stoties galimybės vykdant konteinerinius vežimus ir krovą buvo pilnai išsemtos, tad galimybė naudotis tik prieš porą metų pastatytu naujuoju konteineriniu terminalu Vaidotuose mums buvo ypač aktuali. Džiaugiamės kokybiškai atnaujinta sutartimi, partnerių ir mūsų klientų pasitikėjimu", – teigia UAB „INTERMODAL CONTAINER SERVICE" generalinis direktorius Gediminas Kuncevičius.

2009 metų spalio 26 dieną įvyko pirmasis intermodalinio traukinio „Vilnius Shuttle" važiavimas. „Vilnius Shuttle" traukiniu konteineriai iš Klaipėdos uosto suderintu grafiku greitai ir saugiai pasiekia Vilnių geležinkeliu, o autotransporto pagalba klientui  pristatomi tiesiai ,,nuo durų iki durų". Nuo 2010 m. šiuo maršrutu pravažiavo daugiau kaip 63 000 TEU.

Daugiausia šiuo traukiniu vežama medienos, kamštienos ir jų gaminių, tekstilės  medžiagų ir dirbinių, įvairių pramonės gaminių, augalinės kilmės produktų. Klientai vertina šio traukinio pranašumus: lengvą konteinerių pristatymo  iškrovai planavimą, nesudėtingą sandėlio darbo laiko planavimą, kursavimą pagal grafiką, galimybę iškrovai pateikti didelius kiekius krovinio,  išskaidyti pristatymą per kelias dienas. Tik startavęs šis projektas Logistikos Įmonių Asociacijos 2009 metais už pasiekimus logistikos srityje buvo pripažintas  geriausiu metų projektu.

 

Updated on 2017-10-27