Archive

Birželio 28 d. „Lietuvos geležinkelių" generalinis direktorius Mantas Bartuška ir Lenkijos naftos koncerno „Orlen" valdomos bendrovės „Orlen Lietuva" vadovas Ireneusz Fąfara pasirašė partnerystės susitarimą, kuris galios iki 2024 metų.

„Lietuvos geležinkeliai" su svarbiausiu savo klientu susitarė dėl abi puses tenkinančių bendradarbiavimo sąlygų bei konkurencingų tarifų. Abi bendrovės taip pat sutarė nutraukti ginčus teismuose.

Ne vienerius metus trukęs ginčas dėl krovinių vežimo sąlygų, pasibaigęs kompromisiniu susitarimu, verčia naują „Lietuvos geležinkelių" bendradarbiavimo su „Orlen Lietuva" puslapį, kuriame abi įmonės yra partnerės, o ne oponentės.

„Taikiai išspręstas ginčas suteikia puikų pagrindą plėsti bendradarbiavimą su svarbiausiu mūsų partneriu. Norėtume plėsti teikiamų paslaugų skaičių, papildant jį vagonų nuoma, krovinių ekspedijavimu kitų šalių teritorijomis. Grįžus prie normalių verslo santykių, atsiranda galimybė plėsti bendradarbiavimą ir su kitomis „PKN Orlen" grupės įmonėmis", – teigia „Lietuvos geležinkelių" generalinis direktorius M. Bartuška.

„Orlen Lietuva" praėjusiais metais geležinkeliu vežė 9,21 mln. tonų produkcijos.

„Lietuvos geležinkeliai" ir „Orlen Lietuva" ginčijosi dėl 2009 metais pasirašytos krovinių vežimo sutarties, kuri galioja iki 2024 metų. Tuometinei Vyriausybei nustačius infrastruktūros rinkliavų už naudojimąsi geležinkelių infrastruktūra skaičiavimo metodiką, nuo 2014 metų padidėjo vežėjo sąnaudos gabenant naftos produktus. Todėl „Lietuvos geležinkeliai" padidino bendrovei „Orlen Lietuva" krovinių vežimui taikomą tarifą.

„Orlen Lietuva" kitaip traktavo pasikeitusią tvarką, todėl su sprendimu padidinti tarifą nesutiko. Nepavykus susitarti, abi įmonės savo interesus gynė teismuose. Šiandien bendrovių vadovų pasirašytu susitarimu patvirtintos abiem pusėms priimtinos sutarties sąlygos.

Updated on 2017-06-28