Archive

Po 9 dienų trukusio kelionės, įveikęs 5492 kilometrus, tarptautinės logistikos kompanijos „Hupac Intermodal SA" pilno sąstato krovininis traukinys iš Kinijos birželio 5 d. pasiekė Lietuvą, Kenos geležinkelio stotį. 82 tank konteinerių traukinys Vokietijos ir Prancūzijos gamykloms gabena cheminę medžiagą – 1,4-butandiolį. Tranzitinių traukinių iš Kinijos per Lietuvą 2017 m. planuojama apie 15–20.

Kinijai vis intensyviau išnaudojant Šilko kelio maršrutą į Europą, krovinių vežimai geležinkeliu taip pat įgauna vis didesnį pagreitį. Vien 2016 m. iš Kinijos į Europą važiavo 1700 traukiniai, 2017 m. planuojama 2500, o iki 2025 m. ketinama pasiekti 5000 traukinių per metus.

„Siekiame kuo didesnį krovinių, vežamų iš Kinijos į Europą, kiekį, nukreipti per Lietuvą. Esame puikioje geografinėje padėtyje ir savo partneriams galime suteikti unikalią galimybę pasinaudoti Europos geležinkelio koridoriumi. Tam esame visiškai pasiruošę – Kenos pasienio stotyje galime užtikrinti operatyvų visų būtinų tranzito procedūrų įforminimą, techninę ir komercinę traukinio patikrą. Kroviniui pasiekus Šeštokus, čia jis pakraunamas į 1435 mm pločio vėžės vagonus, iš kur toliau keliauja į galutinį tašką. Akivaizdu, kad augantis krovinių iš Kinijos srautas atveria naujas galimybes ir „Lietuvos geležinkeliams", nes dalis krovinių gali keliauti per Lietuvą", – teigia „Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus pavaduotojas Gerimantas Bakanas.

AB „Lietuvos geležinkeliai" ir Kinijos logistikos kompanijų bendradarbiavimas, užsimezgęs 2011 metais, kasmet intensyvėja. Tarpininkaujant bendrovės atstovybei Kinijoje užmegztas glaudus bendradarbiavimas su didžiausiomis Kinijos transporto kompanijomis, tokiomis kaip Sinotrans, CMG, CAMCe, Gentrans, Kerry Logistics, CSALC, Lianyunagng Port Group, Zhengzhou International hub, CRCT, CRIMT ir kitomis.

Updated on 2017-06-05