Archive

Gegužės 30–birželio 2 dienomis Vilniuje vyksta Geležinkelių Transporto Tarybos (GTT) geležinkelio administracijų įgaliotųjų atstovų susitikimas – vienas svarbiausių šios tarptautinės organizacijos renginių.

Vilniuje sprendžiami prekinių traukinių ir vagonų su konteineriais formavimo plano klausimai. Tarptautinio pasitarimo sprendimai yra pagrindas prekinių traukinių eismo grafikui sudaryti ir pajėgumams skirti 2017 m. gruodžio mėn. – 2018 m. gruodžio mėn. laikotarpiu. Tarptautiniame renginyje dalyvauja apie 100 geležinkelių administracijų įgaliotųjų atstovų iš NVS valstybių, Gruzijos, Latvijos, Lietuvos, Estijos.

Kasmetinis GTT geležinkelio administracijų įgaliotųjų atstovų pasitarimas organizuojamas siekiant nustatyti optimaliausius krovinių ir vagonų su konteineriais vežimo bei prekinių traukinių važiavimo tarptautinius maršrutus, taip pat suderinti valstybių sienas kertančių traukinių skaičių, svorį ir ilgius.

Kaip pastebėjo „Lietuvos geležinkelių" generalinis direktorius Mantas Bartuška, atskirų geležinkelių sistemų suderinamumo techniniai klausimai yra be galo svarbūs, kadangi geležinkelis privalo veikti kaip vientisa sistema. Tai ypač aktualu tarptautiniame susisiekime, kuriame visi krovinių vežimo dalyviai siekia operatyvumo, techninio suderinamumo ir maksimalių rezultatų: kuo trumpesnio laiko tarp krovinio pakovos ir iškrovimo, kuo greitesnio pasienio stočių pravažiavimo ir pan.

„Tokio masto renginys Lietuvoje yra svarbus mūsų bendrovei organizuojant krovinių ir vagonų su konteineriais vežimą bei traukinių eismą tarptautiniais maršrutais, pritraukiant papildomus krovinių srautus į ir per Lietuvą, stiprinant esamus tarptautinius ryšius bei užmezgant naujus. Mūsų tikslas – tapti patikimu transporto-logistikos tiltu tarp NVS ir ES, Azijos ir Artimųjų rytų, Kinijos ir Europos. Būtent čia mes matome didelį plėtros potencialą", – teigia bendrovės vadovas M. Bartuška.

2017 m. „Lietuvos geležinkelių" vienas prioritetų – didinti krovinių vežimą tarptautiniais maršrutais. Ypač didelis dėmesys skiriamas bendradarbiavimui su Baltarusijos, Rusijos, Kazachstano, Ukrainos, Lenkijos, Vokietijos, Švedijos, Estijos, Latvijos, kitų valstybių geležinkelių rinkomis.  

Updated on 2017-05-31