Archive

AB „Lietuvos geležinkeliai" ir UAB „Maersk Line Lithuania" pasirašė ekspedijavimo paslaugų sutartį, kuria atveriamos naujos bendradarbiavimo galimybės tarp savo srities lyderių.

Kaip pasakojo „LG ekspedicija" departamento direktorė Rima Terminaitė, sutarties pasirašymą paskatino Vilniaus ir Kauno intermodalinių terminalų atidarymas 2015 metais. Nuo pat atidarymo pradžios iš Klaipėdos uosto į Vilniaus intermodalinį terminalą reguliariai kursuoja konteinerių traukinys „VIT ekspres". Dar iki sutarties pasirašymo šiuo traukinius per ekspedicines kompanijas buvo gabenami „Maersk Line" konteineriai.

„Naudojimasis „VIT ekspres" traukiniu ir terminalu mums suteikia geresnes galimybes sumažinti tuščių konteinerių pervežimo apimtis ir tokiu būdu ne tik geriau išnaudoti turimą konteinerių parką, bet ir mažinti neigiamą transporto poveikį aplinkai", – pabrėžė UAB „Maersk Line Lithuania" generalinis direktorius Andrius Karnašnikovas.

Tikimasi, kad artimiausiu metu Vilniaus intermodalinis terminalas pradės pilna apimtimi veikti kaip „Maersk Line" konteinerių sausumos depo, iš kurio bus galima paimti tuščius konteinerius ne tik lietuviško (tai jau vyksta), bet ir baltarusiško eksporto pakrovai.

Ateityje numatoma plėsti bendradarbiavimą vykdant ir tolimesnius pervežimus nuo Klaipėdos uosto į ir iš Vidurio Azijos valstybių.

„Maersk Line" yra didžiausia pasaulyje jūrinių konteinerių kompanija, savo paslaugas teikianti 114 pasaulio šalių. 2015 metais kompanija paskelbė 1,3 mlrd. dolerių pelną.

 

Updated on 2016-08-19