Archive

Nuo šiol AB „Lietuvos geležinkeliai" savo klientams teiks naują paslaugą – savo lokomotyvais vykdys krovinių vežimus iš Lenkijos, Trakiškių geležinkelio stoties. Tai istorinis įvykis, kadangi iki šiol kroviniai logistikos kompanijų „DB Cargo AG" ir „PKP Cargo Connect" būdavo atvežami iki Mockavos geležinkelio stoties pietvakarių Lietuvoje ir iš čia toliau keliaudavo į paskirties vietą.

„Pasirūpinsime visu vežimu nuo Trakiškių geležinkelio stoties iki kliento pasirinktos pristatymo vietos. Mūsų partneriai galės būti užtikrinti, kad jų krovinys greitai ir laiku pasieks galutinį tašką be jokių papildomų rūpesčių", – teigė AB „Lietuvos geležinkeliai" Krovinių direkcijos direktorius Stasys Gudvalis.

Pirmasis vežimas iš Lenkijos įvyko šiandien – rugpjūčio 17 d.  Iš Prancūzijos atvyko pirmasis traukinys su 32 konteineriais. Trakiškių geležinkelio stotyje perėmusi sąstatą LG lokomotyvais, „LG Ekspedicija" pasirūpino krovinio perkrovimu nuo tarptautinės „Rail Baltica" vėžės Šeštokuose bei pristatymu į Šiaulius. Vežimas vykdytas pagal Tarptautinio krovinių vežimo geležinkeliais per Lenkijos – Lietuvos valstybinę sieną organizavimo sutartį, pasirašytą rugpjūčio pradžioje tarp AB „Lietuvos geležinkeliai" ir Captrain Polska.

„AB „Lietuvos geležinkeliai" sieks teikti vežimų iš Lenkijos Trakiškių geležinkelio stoties į Lietuvą ar tranzitu per Lietuvą paslaugas visiems savo partneriams. Tikimės, kad sąstato perėmimas Trakiškėse ir tolesnis vežimas bendrovės lokomotyvais sustiprins mūsų pozicijas geležinkelių transporto rinkoje organizuojant bei vežant krovinius Vakarų – Rytų/Rytų – Vakarų kryptimis", – pabrėžė Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas Saulius Stasiūnas.

Captrain Polska yra Prancūzijos nacionalinės geležinkelių kompanijos dukterinė įmonė, įsteigta vykdyti vežėjo veiklą Lenkijoje. Įmonė tapo vienu iš trijų partnerių, su kuriais AB „Lietuvos geležinkeliai" turi traukinių apsikeitimo sutartis Lietuvos/Lenkijos pasienyje. 

Updated on 2016-08-18