Archive

AB  „Lietuvos  geležinkeliai" susitiko su ilgamečiu partneriu – įmone HUPAC  Intermodal  SA, kurią atstovavo tinklo plėtros direktorius Alberto Grisone. Didelis  dėmesys susitikimo metu skirtas konteinerinio  traukinio „Milano  Express" aptarimui. Traukiniai tarp Kauno intermodalinio terminalo ir  Milano  pradėjo kursuoti 2015 metų pabaigoje, tad svarstytos tolimesnės pervežimų  šiuo  maršrutu  plėtros  galimybės, pasidalinta informacija apie krovinių srautus tiek iš Lietuvos į Italiją, tiek iš Italijos į Lietuvą bei Vidurio  Europą.  Sutarta  konteinerinio  traukinio  maršrutą  pratęsti iki Maskvos regiono.

„Esame  dėkingi,  kad  prie  šio projekto  paslauga pradėjo naudotis tokios įmonės,  kaip „Senukai", „Sanitex". Svarbu ir tai, kad plečiasi aptarnaujamų krovinių  nomenklatūra  –  prie  lig  šiol  iš  Lietuvos eksportuotų medžio granulių  prisidėjo  ir  durpės, kurių pirma partija išgabenta dar birželio mėnesį",– sakė   bendrovės generalinio  direktoriaus  pavaduotojas – Krovinių  vežimo direkcijos direktorius Stasys Gudvalis.

Šalys  taip  pat  sutarė  ir  toliau  aktyviai  tęsti   nuo 2012 metų sėkmingai   kursuojančio   konteinerinio    traukinio   „Šeštokai  Express" tarpusavio  bendradarbiavimą.  Intermodalinis  traukinys „Šeštokai Express" sujungė  logistikos partnerius iš Vakarų ir Rytų Europos, Lietuvos, Rusijos ir  Kazachstano.

„Jo  dėka suteikta galimybė surinkti krovinius iš Europos Sąjungos  į Varšuvą, o tuomet, panaudojant unikalią Šeštokų stotį, modernią Kenos  stotį,  kitą  AB  „Lietuvos  geležinkeliai" infrastruktūrą, riedmenų parką  bei  dvišalius  Lietuvos  ir  Baltarusijos  susitarimus,  pristatyti krovinius  iki  Smolensko stoties Rusijoje, iš kur konteineriai toliau gali būti  pristatomi  įvairiomis  kryptimis Rusijoje, gabenami į Kazachstaną ar kitas   Artimųjų   Rytų   valstybes", – sakė   Krovinių   vežimo   direkcijos direktoriaus pavaduotojas Saulius Stasiūnas.

Šalys   aptarė  plėtros  galimybes  organizuojant ir kitus projektus. Vienas  iš  jų  – konteinerinis  traukinys iš Kinijos į Vokietija. Bandomasis konteinerinis traukinys, kuriuo buvo  gabenama chemijos produkcija – butandiolis, buvo pravežtas jau šių metų birželio mėnesį.

„Tikimasi jau artimiausiu metu   šis   projektas  taps  reguliariai  kursuojančiu",  –  komentavo bendrovės  „LG ekspedicija" departamento direktorė Rima Terminaitė.

HUPAC Intermosal SA – tarptautinė logistikos, transporto ir geležinkelių kompanija, įkurta 1967 m. Šveicarijoje, eksploatuojanti daugiau nei  5000 geležinkelio vagonų, vykdanti daugiau nei 100 reguliariųjų (angl. Shuttle Net) traukinių per dieną, valdanti 9 konteinerinius terminalus. Jos metinė apyvarta siekia beveik 400 mln. eurų, o visoje kompanijų grupėje dirba daugiau nei 400 darbuotojų. „Hupac" neapsiriboja veikla Vakarų Europos šalyse – Šveicarijoje, Vokietijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Belgijoje, Danijoje, – bet skverbiasi ir į Rytų Europą –Rusiją, Lenkiją, bei Kinijos rinkas.

 

 

Updated on 2016-07-19