Archive

Balandžio 12 d. bendrovėje apsilankė „Kinijos geležinkeliams" priklausančios valstybinės įmonės China Railway Container Transport Co., Ltd. (CRCT) atstovai, su kuriais aptartos galimybės organizuoti tarptautinį traukinį iš Kinijos į Europą per Lietuvą, išnaudoti Vilniaus ir Kauno intermodalinių terminalų teikiamas paslaugas. Svečiai apsilankė šiuose centruose, taip pat susipažino su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto veikla.

Kaip pastebėjo AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Stasys Dailydka, Lietuva yra stipri partnerė transporto srityje, o tarp Europos Sąjungos valstybių užima 8 vietą pagal krovinių vežimo apimtis ir patenką į geriausių Europos geležinkelių bendrovių TOP-500.

„Turime išties plačias galimybes pasiūlyti įvairaus spektro paslaugų: vežimus sausuma, jūra, geležinkeliais, mūsų modernių intermodalinių terminalų teikiamas paslaugas." – teigė S. Dailydka.

Prieš porą metų Kinijos inicijuotoje programoje „Viena juosta – vienas kelias" Baltijos regionas yra išskirtas kaip strategiškai svarbus taškas, kuris gali pasitarnauti prekybiniams ir investiciniams santykiams tarp Europos valstybių ir Kinijos. AB „Lietuvos geležinkeliai" susitikime su CRCT dalyvavęs susisiekimo viceministras Saulius Girdauskas išskyrė Lietuvos, kaip svarbaus logistikos partnerio privalumus: puiki geografinė padėtis, aukštas transporto infrastruktūros išvystymo lygis, profesionalūs specialistai, integruota sistema ir Klaipėdos uosto galimybės. „Lietuva turi didelių ambicijų tapti svarbiu transporto centru tarp Rytų ir Vakarų, o kinams galime tapti vartais į Europą", – teigė viceministras.

Susitikimo metu daug dėmesio skirta naujai besiformuojantiems krovinių srautams iš Skandinavijos regiono, krovinių pritraukimui per Lietuvą ir galimybėms pasinaudoti intermodalinių terminalų privalumais.

 

Updated on 2016-04-13