Archive

Balandžio 3–9 dienomis AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos vadovaujama delegacija lankėsi Kinijos Liaudies Respublikoje. Vizito metu delegacija susitiko su stambiausių Kinijos transporto ir logistikos kompanijų vadovais bei aptarė bendradarbiavimo perspektyvas.

„Lietuvos geležinkelių" įdirbis pristatant pervežimo ir ekspedijavimo paslaugas – konteinerinius pervežimus geležinkeliais, Vilniaus ir Kauno intermodalinių terminalų galimybes, Klaipėdos uosto potencialą – duoda puikių rezultatų. Savo kolegų kinų esame įvardinti kaip svarbiausi partneriai Baltijos regione su didelėmis plėtros ir abipusio bendradarbiavimo perspektyvomis", – teigė AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius S. Dailydka.

Susitikime su Kinijos pramoninio konglomerato – China Merchants Group (CMG) Centrinės Azijos ir Baltijos šalių vadovu Hu Zheng buvo aptarti bendro sėkmingo darbo rezultatai ir ateities bendradarbiavimo perspektyvos. Kaip pabrėžė H. Zheng, Klaipėdos uostas ir Lietuva išlieka prioritetiniu pasirinkimu, kadangi čia puikiai išvystyta kompleksinė transporto infrastruktūra ir pajėgumai, mažiausias atstumas iki kuriamo Industrinio parko Baltarusijoje (tik 500 km), o Klaipėdos uostas įsikūręs Baltijos regiono centre.

Šiuos privalumus išskyrė ir logistikos kompanijos Zhengzhou International Hub (ZIH) vadovai. Su šia įmone pasirašytas bendradarbiavimo memorandumas dėl krovinių vežimo Zhengzhou (Kinija) linijoje per Lietuvą, kaip tranzitinę šalį, Vilniaus ir Kauno intermodalinių terminalų panaudojimo, pilotinio konteinerinio traukinio paleidimo. Aptartos ir bendradarbiavimo galimybės iš Skandinavijos per Lietuvą į Kiniją gabenti celiuliozę, automobilių detales. Tai galėtų generuoti papildomą krovinių srautą geležinkeliais.

„Lietuvos geležinkeliai" vadovas S. Dailydka atkreipė dėmesį į perspektyvų bendradarbiavimą su didžiausia geležinkelių įmone pasaulyje – „China Railway Corporation" (CRC), ypač organizuojant konteinerių iš Kinijos vežimą taikant kompleksines paslaugas bei išnaudojant visas Vilniaus ir Kauno intermodalinių terminalų galimybes. Taip pat vizito metu pasirašytos krovinių ekspedijavimo paslaugų sutartys su kompanijomis Genertec ir Beijing WLF Logistics – tai, savo ruožtu, leis pritraukti papildomus krovinių srautus per Lietuvos teritoriją.

Stiprėjanti partnerystė su didžiausiomis Kinijos logistikos kompanijomis neabejotinai praplės Lietuvos logistikos žemėlapį. Tikimasi, kad 2016 m. pavyks padvigubinti krovinių iš Kinijos srautus.

Updated on 2016-04-12