Archive

„Rail Baltica" specialiojo plano rengėjas AECOM, reaguodamas į Neveronių gyventojų pageidavimą įvertinti triukšmo ir sveikatos poveikio pokytį, jeigu planuojamas „Rail Baltica" 1435 mm kelynas Neveronyse būtų perkeltas už lokomotyvų ir vagonų aptarnavimo centro ribų, atliko triukšmo modeliavimą ir įvertino poveikio visuomenės sveikatai pokytį. Gautus rezultatus AECOM kartu su AB „Lietuvos geležinkeliais" pristatys šiandien 18 val. Neveronių gimnazijoje.

Pasak AECOM atstovo Manto Kaušylo, triukšmo modeliavimas parodė, kad perkėlus kelyną triukšmas ne tik nemažėtų, bet ir galimai didėtų, kadangi traukiniai iki kelyno važiuotų didesniu greičiu bei intensyvumu, o tai didintų traukinių skleidžiamą triukšmą.

„Esame tikri, kad šiuo metu parinkta kelyno vieta yra optimali siekiant užtikrinti, kad planuojama veikla neviršytų leistinų higienos normų", – teigė AECOM atstovas.

Susitikimo metu gyventojai taip pat bus supažindinti su „Rail Baltica" projekto eiga, numatytomis neigiamo poveikio visuomenės sveikatai mažinimo priemonėmis, planuojama ūkine veikla Neveronių savivaldybės teritorijoje.

„Rail Baltica" – ypatingos valstybinės reikšmės projektas, sujungsiantis Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą.

Updated on 2016-04-06