Archive

Balandžio 1 d. UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas" pristatė naują gaminį – modernizuotą lokomotyvą TGM4 Nr. 2662. Tą pačią dieną jis buvo perduotas užsakovui – AB „Dolomitas".

UAB „Vilniaus lokomotyvų depas" generalinis direktorius Valentas Stadalnykas sakė, jog didžiąją dalį paslaugų įmonė teikia savo pagrindiniam užsakovui – „Lietuvos geležinkeliams". Dalis produkcijos eksportuojama į Estiją, Latviją, Rusiją, Azerbaidžaną, kitas užsienio šalis. Modernizuotas manevrinis lokomotyvas – pirmasis įmonės gaminys, skirtas Lietuvos rinkai, tačiau ne AB „Lietuvos geležinkeliai", o privačiam užsakovui. 

AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Stasys Dailydka pastebėjo, kad Lietuvos ir aplinkinių šalių riedmenų parko struktūra sparčiai keičiasi, todėl UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas" turi nuolat koreguoti savo paslaugų spektrą, siūlydama klientams kokybišką ir konkurencingą riedmenų parko aptarnavimą. „Džiugu, kad įmonė sugeba atnaujinti gamybos įrangą, remontai atliekami taikant šiuolaikines technologijas", – sakė S. Dailydka.

Manevrinio keturašio lokomotyvo TGM4 Nr. 2662 projektavimo darbai bei modernizacija truko septynis mėnesius. Lokomotyve sumontuotas naujas vidaus degimo variklis Caterpilar C27 IIIB ACERT, įrengta moderni lokomotyvo valdymo sistema, pritaikyta dirbti vienu asmeniu. Sumontuota įmonės AKG aušinimo sistema. Gerinant mašinisto darbo sąlygas lokomotyvo kabinoje sumontuotas kondicionierius bei kaloriferis. Modernizuotas lokomotyvo rėmas, kėbulas, vežimėliai, hidropavara, pagalbinė elektrinė įrangą, kompresorius ir pneumatinė sistema. Lokomotyvo eksploatacijos laikas pratęstas 10 metų, o jo kuro sąnaudos po modernizacijos sumažėjo 30 proc.

„Kai iškilo būtinybė atnaujinti AB „Dolomitas" traukos riedmenis, nusprendėme, kad ekonomiškiausia įsigyti naudotą manevrinį lokomotyvą ir jį rekonstruoti. Rekonstrukcijai pasirinkome UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas". Apsisprendimą lėmė jau įgyvendinti VLRD projektai, tarp kurių – keturašio manevrinio lokomotyvo LTH gamyba, atlikta Keleivių vežimo direkcijos užsakymu ir tai, kad jame pat sumontuotas CAT C27 tipo variklis. Šiandien matome, kad pasirinkdami partneriais UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas" neapsirikome – rekonstrukcija atlikta puikiai, turime modernų ir patikimą lokomotyvą", – sakė AB „Dolomitas" generalinis direktorius Antanas Bartulis.

  

Updated on 2016-04-05