Archive

Aptarti bendradarbiavimo reikalų kovo 30 d. buvo atvykęs Alberto Grisone, tarptautinė logistikos, transporto ir geležinkelių kompanijos bendrovės „HUPAC INTERMODAL SA" direktorius plėtrai.

AB „Lietuvos geležinkeliai" partnerystės ryšius su „Hupac" užmezgė 2012 m., kai bendromis pastangomis buvo paleistas konteinerinis traukinys „Šeštokai Express", kursuojantis per Šeštokus į/iš Smolensko. Šiuo traukiniu jau pervežta daugiau negu 10 tūkst. TEU.

Dar keli iš bendradarbiavimo rezultatų – vežimai konteineriniu traukiniu iš Lietuvos į Italiją ir atgal bei pajudėjęs traukinys iš Kinijos (Korlos miesto) su 30 cisterninių konteinerių, kuriam buvo ilgai ruoštasi.

„Kartu su savo partneriais, esame pasirengę padėti ir suteikti visokeriopą pagalbą, vežant šį krovinį per Kazachstaną, Rusiją, Baltarusiją ir Lietuvą. Tikiuosi, viskas pavyks sėkmingai ir šie traukiniai taps reguliarūs. Nors konkurencinė rinkos aplinka šiuo metu nepalanki geležinkelių projektams, konkuruojantiems su autotransportu, stengiamės daryti viską, kad galėtume tęsti pradėtus gerus darbus", – sakė AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Stasys Dailydka.

AB „Lietuvos geležinkeliai" ir „Hupac" planuose – vežimai per Kauno intermodalinį terminalą, perimant krovinių srautą nuo Sankt Peterburgo.

„Hupac" – tarptautinė logistikos, transporto ir geležinkelių kompanija, įkurta 1967 m. Šveicarijoje, eksploatuojanti apie 5000 geležinkelio vagonų, paleidžianti daugiau nei 100 reguliariųjų (angl. Shuttle Net) traukinių per dieną, turinti 9 konteinerinius terminalus. Jos metinė apyvarta siekia beveik 400 mln. eurų, o visoje kompanijų grupėje dirba daugiau nei 400 darbuotojų. „Hupac" neapsiriboja veikla Vakarų Europos šalyse – Šveicarijoje, Vokietijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Belgijoje, Danijoje, – bet skverbiasi ir į Rytų Europą-Rusiją, Lenkiją. 

 

Updated on 2016-04-01