Archive

Birželio 22–23 dienomis Europos Sąjungos Tarybai pirmininkaujančios Latvijos sostinėje Rygoje vyko tradicinis renginys „TEN–T dienos 2015". Europos transporto komisarė Violeta Bulc kartu su Latvijos Susisiekimo ministerija pakvietė projektų vykdytojus pristatyti savo projektus, jų įgyvendinimo eigą ir pasiekimus. Šis renginys buvo puiki galimybė Lietuvai pristatyti „Rail Baltica" projektą.

Pasak „Rail Baltica" projekto direkcijos direktoriaus Antano Zenono Kaminsko, Lietuva tiesdama europinę vėžę nuo Lietuvos ir Lenkijos sienos iki Kauno, jau yra atlikusi 94 procentus numatytų darbų.

„Dalyvaudami TEN-T dienų renginyje turėjome puikią progą pristatyti savo pasiekimus įgyvendinant projektą „Rail Baltica" bei daugiau sužinoti apie kitose valstybėse vykdomus projektus, Europos Komisijos strateginius sprendimus, reikšmingus ne tik Lietuvos, bet ir visos Europos transporto sistemos plėtrai.", - sakė A. Z. Kaminskas.

Renginio „TEN-T dienos 2015" metu Europos Parlamento nariai, valstybių ministrai, projektų įgyvendintojai bei kiti dalyviai turėjo galimybę padiskutuoti tarptautinio transporto tinklo plėtros, jų vystymo ir finansavimo klausimais.

„Rail Baltica" yra didžiausias Lietuvos transporto infrastruktūros projektas nuo Nepriklausomybės atkūrimo laikų, kokybiška geležinkelio linija sujungsiantis Lenkiją, Lietuvą, Latviją, Estiją ir, pasitelkus geležinkelio keltą, Suomiją. Premjeras Algirdas Butkevičius asmeniškai prižiūri šį ypatingos valstybinės svarbos statusą turintį projektą.

Tiesiant europinę vėžę nuo Lietuvos ir Lenkijos sienos iki Kauno buvo sutvarkyta, rekonstruota, įrengta ir pastatyta: 18 tiltų, 125 iešmai, 34 pervažos, 90 pralaidų, 24 km triukšmą slopinančių sienelių, 116,5 km apsauginės tvoros, 4 viadukai, 6 geležinkelio stotys ir 20 peronų. Projekto darbams panaudota per 30 tūkst. tonų metalo ir plieno, taip pat net 800 tūkst. tonų skaldos.

Europinė „Rail Baltica" vėžė Kauną pasieks jau šį rudenį.

Updated on 2015-06-25