Archive

Šeštokų geležinkelio stotį rekonstruos „Geležinkelio tiesimo centras" 

Birželio 6 d. AB „Lietuvos geležinkeliai" ir UAB „Geležinkelio tiesimo centras" (toliau - GTC) pasirašė rangos sutartį, pagal kurią bus atlikti Šeštokų geležinkelio stoties rekonstrukcijos darbai. Sutarties vertė – 39,3 mln. litų be PVM.

GTC yra AB „Lietuvos geležinkeliai" antrinė įmonė, kuri laimėjo skelbto viešojo pirkimo konkurso dalį. Savo pasiūlymus šiame pirkime taip pat pateikė Lietuvos įmonių „Kauno tiltai" ir „Mitnija" konsorciumas, „Kauno kelių" ir Estijos geležinkelių tiesimo įmonės „Skinest Baltija" konsorciumas.

GTC turės rekonstruoti Šeštokų geležinkelio stotį, kad joje galėtų būti aptarnaujami ir 1435 mm europinio standarto, ir 1520 mm rusiško standarto vėžėmis atvykstantys traukiniai. Bus pakeista apie 10 kilometrų abiejų pločių vėžių bėgių, daugiau nei 30 iešmų, bėgių sankirtų, sąraizgų ir smailių, sutvarkytas peronas.

Taip pat bus įrengtos dvi pervažos, pastatyta beveik 700 metrų triukšmą slopinančių sienučių, nutiesta daugiau nei 20 kilometrų inžinerinių tinklų.

Visas 6 dalių konkursas apima 33 kilometrų ilgio europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica" ruožą nuo Marijampolės iki Šeštokų miestelio prie Lietuvos ir Lenkijos sienos.

„Rail Baltica" – vienas iš prioritetinių Europos geležinkelių projektų, sujungsiantis Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. AB „Lietuvos geležinkeliai" yra „Rail Baltica" projekto vykdytojas Lietuvos teritorijoje. Europos sąjungos TEN-T programos ir Lietuvos valstybės lėšomis finansuojamos dvi „Rail Baltica" projekto dalys mūsų šalies teritorijoje – europinės vėžės rekonstrukcija ir tiesimas nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Marijampolės bei esamos geležinkelio linijos rekonstrukcija nuo Šiaulių iki Lietuvos ir Latvijos sienos.

 

Daugiau informacijos:

Domas Jurevičius,

„Rail Baltica" projekto direkcija,

el. paštas: [email protected],

tel.: +370 5 269 2058, mob.: +370 610 33297.

Updated on 2014-03-13