Būtinos nemokamos pagalbos rezervacija bei informacija apie keliones ir pritaikomumą prieinama:
  Informacijos šaltinis    Kokią informaciją galite gauti
Informacija telefonu – Informacijos centras 8 700 55111

 

 

 

Maršrutai, tvarkaraščiai, stočių prieinamumas, traukinių pritaikymas specialiems poreikiams, bilietų rezervavimas ir t.t. Būtinos įlaipinimo ir išlaipinimo paslaugos rezervavimas, nuolaidos ir lengvatos.

Informacija internete www.litrail.lt arba www.traukiniobilietas.lt  
Informacija geležinkelio stotyse Stotyse, kuriose dirba aptarnaujantis personalas,
bei informaciniuose stenduose stoties prieigose.


Keleiviai, planuojantys keliones geležinkeliais Lietuvos teritorijoje, kuriems būtina įlaipinimo ir išlaipinimo iš traukinio paslauga, apie specialios pagalbos poreikį privalo pranešti ne vėliau kaip 24 val. prieš traukinio išvykimą.
Keleiviai, planuojantys keliones geležinkeliais iš Lietuvos teritorijos tarptautiniais maršrutais, kuriems būtina įlaipinimo ir išlaipinimo iš traukinio paslauga, apie specialios pagalbos poreikį privalo pranešti ne vėliau kaip 48 val. prieš traukinio išvykimą.
Kiekvienu kelionės planavimo atveju rekomenduojame susisiekti su geležinkelių informacijos centru ir pasidomėti, ar specialiai Jūsų poreikiams pritaikytas traukinys važiuos konkrečią dieną ir valandą.
Jei AB „Lietuvos geležinkeliai" aptarnaujantis personalas nenurodė, prieš kiek laiko nuo traukinio išvykimo atvykti į geležinkelio stotį, neįgalus ar ribotos judėsenos asmuo turėtų atvykti bent 30 min. anksčiau planuojamos kelionės pradžios (traukinio išvykimo laiko).