« Atgal

Baltijos šalių geležinkelių bendrovės sutarė dėl „Amber Train“ maršruto

Lietuvos, Latvijos ir Estijos geležinkelių bendrovės gegužės 29 d. pasirašė susitarimą, kuriuo Baltijos šalyse pradedami reguliarūs krovinių pervežimai intermodaliniu traukiniu. „Amber Train" vardu pavadintas maršrutas užtikrins greitą, ekonomišką ir ekologišką krovinių pervežimą iš Vakarų Europos į Baltijos šalis.

Susitarimą pasirašė „Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus pavaduotojas ir Krovinių direkcijos vadovas Egidijus Lazauskas, Latvijos geležinkelių bendrovės „LDZ Cargo" valdybos pirmininkė Svetlana Berga, „LDZ Logistika" valdybos narys  Eduards Cernavskis ir Estijos įmonės „EVR Cargo" valdybos pirmininkas Raul Toomsalu.

„Amber Train" yra puikus Baltijos valstybių bendradarbiavimo pavyzdys. „Lietuvos geležinkeliai" skatina partnerystę, nes tikime, kad drauge galime pasiekti daugiau. Ši nauja partnerystė bus naudinga visoms šalims, bet svarbiausia – mūsų klientams. „Amber Train" traukinys pasiūlys greitą, patikimą ir efektyvų krovinių pervežimą tarp Vakarų ir Šiaurės Europos ", – sakė „Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus pavaduotojas ir krovinių transporto direktorius Egidijus Lazauskas.

„Amber Train" projektas yra geras pavyzdys, kaip esama infrastruktūra galime sukurti naują produktą. Šis maršrutas suteikia naujų galimybių ir naudos visoms trims Baltijos šalims. Žvelgiant plačiau, mūsų bendradarbiavimas sumažins didelių krovinių srautus keliuose  ir efektyviau bus išnaudojama geležinkelių infrastruktūra.  Tuo tarpu klientams tai suteikia naują galimybę naudotis vienu maršrutu, kad būtų galima pasiekti visas tris Baltijos šalis", – sakė „LDZ Logistika" valdybos narys  Eduards Cernavskis.

Pasak „EVR Cargo" valdybos pirmininko Raul Toomsalu, projekto pertneriai optimizavo technines procedūras ir jas pagerino. Pavyzdžiui, geležinkelių bendrovės skaitmenizavo informacijos apsikeitimą.

„Bendradarbiaudami su kolegomis iš Latvijos ir Lietuvos, pradėjome maršrutą su atskiru transporto koridoriumi, leidžiančiu pervežti prekes iš Vakarų Europos į Baltijos šalis, o vėliau - į Suomiją. Mes sukūrėme puikų pagrindą, kad ateityje būtų lengviau valdyti prekybos srautus šia kryptimi", – teigė R. Toomsalu.

„Amber Train" yra bendras Lietuvos, Latvijos ir Estijos geležinkelių bendrovių projektas. Intermodaliniu traukiniu kroviniai bus vežami 650 kilometrų ilgio maršrutu Šeštokai-Ryga-Talinas. Maršrutą valdo „Lietuvos geležinkeliai", Latvijos „LDZ Logistika" ir Estijos „EVR Cargo".

Atnaujinta 2018-06-07