« Atgal

„Lietuvos geležinkelių“ pusmečio rezultatai: daugiau krovinių ir keleivių

„Lietuvos geležinkeliai" per pirmąjį šių metų pusmetį vežė 5 proc. daugiau keleivių ir 4,6 proc. daugiau krovinių, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Bendrovės pajamos, preliminariais duomenimis, išaugo 3,1 proc.

Per pirmuosius šešis šių metų mėnesius viso pervežta beveik 2,2 mln. keleivių ir 24,45 mln. tonų krovinių. „Lietuvos geležinkelių" pajamos viršijo 205 mln. eurų ir buvo 3,1 proc. didesnės, nei pirmąjį 2016 metų pusmetį.

Vien birželį šiemet „Lietuvos geležinkeliai" pervežė 4,38 mln. tonų įvairių krovinių. Palyginti su 2016-ųjų birželiu, šiemet jų vežta beveik 12 proc. daugiau. Tai didžiausias vieno mėnesio pervežtų krovinių kiekis per šiuos ir praėjusius metus.

„Nors konkurencija rinkoje yra arši, tačiau šiemet „Lietuvos geležinkeliams" pavyko pagerinti rezultatus. Augantys krovinių ir keleivių pervežimo skaičiai – nuoseklaus ir įtempto bendrovės komandos darbo rezultatas", - pirmojo pusmečio rezultatus komentuoja „Lietuvos geležinkelių" generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Per šių metų birželį „Lietuvos geležinkelių" vietinio susisiekimo maršrutuose traukiniais keliavo beveik 324 tūkst. keleivių – 4 proc. daugiau, nei praėjusių metų birželį. Tarp populiariausių maršrutų išlieka Vilnius-Kaunas, kuriuo šių metų birželį keliavo 9 proc. daugiau keleivių nei praėjusiais metais, bei Vilnius-Klaipėda, kuriuo birželį fiksuotas 10 proc. augimas, lyginant su 2016 m.

2017 m. sausį-birželį, palyginti su 2016 m. pirmuoju pusmečiu, ženkliai – 26,1 proc. – padidėjo eksportuojamų krovinių kiekis. 16,3 proc. didėjo  ir tranzitinių krovinių apimtys. Importuojamų krovinių kiekis sumažėjo 0,4 proc., tačiau per birželį įvežtų krovinių kiekis padidėjo 11,2 proc.

Iš viso tarptautiniais maršrutais vežta 17,60 mln. tonų – 6,9 proc. daugiau negu pernai per sausį-birželį. Vietiniais maršrutais vežta 6,84 mln. tonų.

Eksportuojamų krovinių kiekis labiausiai didėjo dėl maisto pramonės produktų, chemijos, gyvūninės kilmės ir kitų krovinių vežimo apimčių augimo. Tarp tranzitinių krovinių dominavo kietasis mineralinis kuras, mineraliniai ir naftos produktai. Būtent dėl šių krovinių didėjo tranzitinių krovinių srautas per Lietuvos teritoriją.

Atnaujinta 2017-07-13