« Atgal

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklų atnaujinimu rūpinsis „DDB Vilnius“

Didžiausios Baltijos šalyse geležinkelių grupės „Lietuvos geležinkeliai" prekės ženklo atnaujinimu  ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu rūpinsis konkurse nugalėjusi agentūra „DDB Vilnius". Geležinkelių bendrovė siekia, jog prekės ženklo atnaujinimas atspindėtų pasikeitusios organizacijos vertybes – skaidrumą, efektyvų ir šiuolaikišką požiūrį į bendrovės valdymą.

„Vykdome istorinę „Lietuvos geležinkelių" transformaciją į šiuolaikišką bendrovę. Siekiame, jog prekės ženklai atspindėtų naująjį grupės veidą –skaidrią, efektyvią ir vertę Lietuvos žmonėms kuriančią įmonių grupę", – sako bendrovės generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Bendrovės vadovas priduria, jog sukurti nauji prekės ženklai atspindės naujų įmonių vizijas. „LG Keleiviams" kvies patogiai keliauti aplinkai draugišku būdu - traukiniais, „LG Cargo" kurs tvarius santykius su verslo klientais, o vėliau šiais metais įkurta geležinkelių infrastruktūros bendrovė rūpinsis efektyviu šalies geležinkelių tinklo valdymu. Šias savybes turės atspindėti ir įmonių prekės ženklai. Taip pat, bus atnaujintas ir visas grupės įmones valdysiančios AB „Lietuvos geležinkeliai" prekės ženklas.

„Kaip ir visi Lietuvos gyventojai, stebime ir džiaugiamės „Lietuvos geležinkelių" atsinaujinimu. Profesiniu požiūriu mums yra didelė garbė prisidėti prie pokyčių, susijusių su „Lietuvos geležinkelių" prekės ženklo keitimu ir naujų veiklos prekės ženklų kūrimu. Tokių didelio masto kompleksinių projektų įgyvendinimas mums neabejotinai yra be galo svarbi ir įkvepianti patirtis", – teigia „DDB Vilnius" vadovė Daiva Tonkūnienė.

„DDB Vilnius" priklauso vienam didžiausių tarptautinių reklamos agentūrų tinklų „DDB Worldwide", veikiančiame daugiau nei 90 pasaulio šalių. „DDB Vilnius" įkurta 1998 m. ir yra prisidėjusi prie daugelio žinomiausių prekių ženklų kūrimo ir vystymo Lietuvoje. Šiuo metu „DDB Vilnius" dirba su bendrovėmis „Bitė Lietuva", „MV Group", „Cgates", „Investuok Lietuvoje", „USP Baltics", „Orkla Foods" ir kitais. „DDB Vilnius" yra pelniusi daugiau nei 70 apdovanojimų už kūrybiškumą Lietuvos ir užsienio reklamos festivaliuose.

Planuojama, jog naujieji „Lietuvos geležinkelių" prekės ženklai visuomenei bus pristatyti kitais metais. Iki tol bus kuriama nauja prekės ženklų architektūra, pozicionavimo strategijos, logotipai, analizuojamas ir istorinis „Lietuvos geležinkelių" pavadinimo aspektas.

„Lietuvos geležinkelių" įmonių grupė siekia iki 2030 metų tapti Centrinės ir Rytų Europos mobilumo ir logistikos lydere.

Atnaujinta 2019-06-14