« Atgal

„Lietuvos geležinkelių“ planuose – krovinių pervežimas Hamburgo uosto kryptimi

Centrinės ir Rytų Europos mobilumo ir logistikos lydere siekianti tapti bendrovė „Lietuvos geležinkeliai" pasirašė bendradarbiavimo susitarimą su Hamburgo uostu ir krovinių pervežimo kompanija „Metrans", kuri Europoje valdo 14 krovos terminalų.

Susitarimas numato, jog „Lietuvos geležinkeliai" kartu su partneriais ieškos galimybių vežti įvairiarūšius krovinius didžiausio Vokietijos jūrų uosto kryptimi. Tam numatoma panaudoti vystant infrastruktūros plėtros projektus „Rail Baltica" ir Rytų-Vakarų transporto koridorių.

Pasak „Lietuvos geležinkelių" Krovinių vežimo direkcijos vadovo Egidijaus Lazausko, Hamburgo uostas užtikrina jungtis su visa Europa, todėl Hamburgas yra patrauklus geležinkelių centras logistikos kompanijoms.

„Nuolat dairomės naujų verslo plėtros galimybių užsienyje, o Vokietija yra viena mūsų svarbiausių užsienio rinkų, kur matome didelį potencialą. Tikimės, kad bendradarbiavimas su Hamburgo jūrų uostu ir „Metrans" atvers naujų galimybių Lietuvos verslui, kuris ieško greito, efektyvaus ir aplinkai draugiško krovinių pervežimo Rytų–Vakarų transporto koridoriumi",  – sakė E. Lazauskas.

„Lietuva yra nuolat auganti Hamburgo uosto pakrantės partnerė. Ryšiai, grindžiami partnerystėmis, mums labai svarbūs", – teigė Axelis Matternas, „Hafen Hamburg Marketing" valdybos narys.

Hamburgo uostas yra didžiausias jūrų uostas Vokietijoje ir vienas svarbiausių krovinių paskirstymo centrų Europoje. Iš jo gabenami kroviniai į Šiaurės jūrą bei Baltijos regioną. Uoste per metus perkraunama apie 15 mln. standartinių konteinerių (TEU).  Hamburgo uosto geležinkeliais kasdien pravažiuoja apie 220 prekinių traukinių. Hamburgo uoste geležinkelio tinklu naudojasi daugiau kaip 120 geležinkelio įmonių.

„Lietuvos geležinkeliai" šiemet patvirtino ilgalaikę strategiją iki 2030 metų ir užsibrėžė tikslą 30 proc.  – nuo 53 iki 70 mln. tonų – išauginti per metus pervežamų krovinių apimtis.

Atnaujinta 2018-10-10